Är det magsjuka som härjar...?

Kan det va så? Elsa ropade på mig igår kväll, hon hann inte upp på toan och nere vid hennes fot hade bajset runnit ut. Så ni kan ju tänka er sjävla..! Det har varit lugnt hela natten så jag vet inte om det är magsjuka, en liten fis på morgonen bara. Maja kan man ju inte blanda in i det här för hon skiter ju i tid och otid.

Igår gick vi och tittade på Henke när han va med på brandkårsövningen. Jag hade smusslat reda på att de skulle gå till stallet och leda ut hästarna, vilket passade ypperligt för oss att gå och titta på då. Elsa fick t.o.m. testa att trida på en av hästarna medan vi väntade. Hon var överlycklig!



Kommentarer
Postat av: Mickan

"För hon skiter ju i tid och i otid" hahahahaha! Hur många gånger bytte ni blöja på henne i lördags? haha! Fråga mig inte hur jag hittar dem=P Puss!

2009-04-15 @ 20:09:35
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0