Dagen såhär långt

Jag klev upp hur trött som helst idag igen. Elsa kom nämligen ner kl. 4.00 inatt, men som tur var ville hon sova. Då passade vi på att gå å kissa när hon ändå var vaken, sen gick vi och la oss igen. (Vi håller på att bli blöjfria på natten oxå nu.) Men tro inte att jag kunde somna, är ju inte van att ha nån så nära när jag sover längre. Barnen sover ju alltid i sina sänga hela nätterna.
Henke tog med sig Maja när han lämnade Elsa på dagis och så passade de på att veckohandla lite, så jag gick upp och körde ett pass på min crosstrainer. Det va tungt, kunde ju knappt hålla uppe ögonen. Se blev det dusch och frukost efter det. Lekte med Maja och gav henne lite lunch för att sedan tippa henne i säng. :p
Å nu sitter jag här då, igen. Men jag blir inte klok på ´att (smålandska).  Nu blir det lunch för min del oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0