Dagen

Idag har jag jobbat igen. Har haft ca. en veckas uppehåll, men det är skönt nu innan sommaren drar igång för då lär jag få veta att jag lever. Ska jobba massor, chefen skojade och undrade om jag kunde tänka mig 1,5 heltidstjänst.. Nja, det blir nog lite mycket med tanke på att man har småbarn, men annars är jag inte svår när det gäller att tjäna pengar så heltid lär det nog bli.

Kom precis hem från näst sista boxpasset med Emelie. Hade noll inspiration idag men så fort vi kom igång så ökade adrenalinet duktigt. Hur skönt som helst. Efteråt fick jag en go komplimang av en tjej som jag egentligen inte känner så väl.

- Du har en sådan där Orbitrek va?
-Eh, ja..?
- Det syns, du har blivit så smal.

Sådant värmer!! Visst jag har väl märkt det själv att mina gamla byxor passar bättre nu, men jag trodde inte att folk la märke till det. Kul!

Nu ska jag gå och äta lite kvällsmat, sen  väntar en film som älsklingen har valt (förmodligen kommer jag somna, för vi har inte alls samma filmsmak...) vi ska synda oxå föreste. Jag har köpt lite godis, och Henke ska ha nötter ( men de är med massa krydda så det känns ännu mer onyttig, eller har jag fel? :p )

Kommentarer
Postat av: Lillsis

Gumman, du sätter dig själv i en dum sits när du säger att ni ska synda så fort ni köper godis eller annat "onyttigt". Det är ingen synd så planera in det i ditt liv istället så kommer du ha "plats för det". Hänger du med på hur jag menar? Det blir bara jobbigt om man ska se allt i svart och vitt hela tiden, rätt och fel. Godis måste inte vara fel=) Och du vet att jag tycker du blivit smal och jättefin (du har alltid varit fin oavsett antal kilon) men jag säger det inte så ofta eftersom vi pratar så ofta. Men i mina ögon är du alltid vackrast! PUSS!

2009-04-19 @ 21:29:43
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du fick i så fall två komplimanger idag! Du har blivit mindre över axlar och överarmarna nu!! Micke sa ju också att du verkar va en riktig kämpe. Så.. folk ser men oftast när det är något possitivt får man tyvärr aldrig höra det av någon anledning !?! Kram

2009-04-19 @ 22:08:12
Postat av: FURNISH.etc

Svar: Mickan hade hunnit före mig och skrivit i min blogg :) Vi kände varandra under högstadietiden! och tyckte du var väldigt lik henne, så var tvungen att fråga ;) hoppas helgen varit bra!

2009-04-20 @ 09:29:21
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Anette

Emelie: Ja just det! Men jag kan ju inte skryta om hur många komplimanger jag får när jag tränar ;) Nädå jag skoja bara. Men som sagt, det är märkligt att folk har så svårt att ge komplimanger men så lätt för att klanka ner på någon.. Synd. Kram!

2009-04-20 @ 11:32:28
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt med komplimanger =)!

2009-04-21 @ 07:04:01
URL: http://livetparanchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0