Dessa kodmallar..

..det kan komma att ta knäcken på mig, nä så alvarligt är det väl kanske inte. Men jag fattar ju ingenting av vad jag gör, jag bara kopierar och frågar på designadinblogg.se men det verkar inte hjälpa. Jag vill ha bort den röda länken vid min personliga text, samt ta bort den gula ramen runt den nya besöksräknaren och byta dess typsnitt. Men det verkar totalt omöjligt, tyvärr... Så är det nån som vet hur man gör, så tar jag gärna emot tips!

Idag har vi gottat oss ute i solen, det blir inte lika mycket flitigt bloggande, det är bara så. Så är det nog för resten av alla bloggare också skulle jag tro.
Elsa har lekt med Sabine och har varit hur nöjd som helst över det. Tänk att hon är så stor nu att jag kan släppa henne på tomten och bara titta till henne ibland. Det är en så skön känsla och säkert en frihet för henne.
För att inte tala om Maja, hon gillar skarpt att hon kan gå in och ut på altanen som hon vill när jag har öppet där, hon är helnöjd. Inte alls lika mycket gnällig, det är väl kul med något nytt skulle jag tro.

Om jag skulle ta och lägga in lite bilder på datorn snart igen, det samlas kanonfort på kameran och jag hörde nån som ville ha lite uppdatering på bilddagboken snart också. Å vi ska inte snacka om hur många bilder de finns att skicka efter sen sist jag gjorde det runt jul eller tom innan jul.. ojoj!

Nu ska jag glida in på mitt hjälpforum igen och se om jag fått något nytt svar, så jag får någon ordning här. Sen blir det kudden för jag känner hur min jäkla träningsvärk sätter in, sen sista boxningspasset igår, och då är det skönt att lägga sig. Känns lite surt, på tal om boxningspasset, att det var sista gången. Det drar inte igång förrän i början på september igen, det är ju hur länge till som helst tills dess. Vad ska jag göra ända tills dess? Någon som känner för att dra igång en sommargympa eller något liknande? ;p

NattiNatti!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Nu är inte texten en länk längre iallafall! Och ang. sommarjympan så var jag ju jättesugen på det ett tag men nu funderar jag på att gymma under sommaren, men kanske kan styra upp något ändå;) Vi får se=D Om det nu var mig du syftade på vill säga.. Hehe! PUSS!

2009-04-27 @ 22:38:13
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0