Förbannade jävla ischias

Varför är det alltid nåt som ska strula...? Kan man inte bara få må bra?

För att tala lite om det förra inlägget, Elsa har varit hemma idag. För säkerhets skull, hon blir nog hemma imorgon oxå. Det är inte helt okej i magen precis. Men hon hinner för det mesta till toaletten i alla fall. Det är ett stort plus i kanten! Vi har klistrat en massa guldstjärnor idag på hennes "bajs-schema". Det viktigaste av allt, hon verkar må bra av att gå på toaletten!

Åh, vet ni?! Jag fick min första kommentar från någon jag inte känner idag! Vet ni hur stort det är för mig? Det betyder att det finns de som läser min blogg, min blogg fattar ni?!!

Nähä, nu ska jag dra mig från den här burken till nästa, halva "Sjukhuset" väntar, sen "Du är vad du äter" och till sist "Grey´s Anatomy". What else lixom? =)

Kommentarer
Postat av: Lillsis

Ischias?! Vem har Ischias?

2009-04-15 @ 20:10:43
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0