Fortsättning av dagen

Det har inte hänt särskilt mycket. Jag fick på mig lite smink förut i alla fall, då känner man sig lite piggare. Kom överns med Emelie att vi skulle skippa promenaden för det blev så stressigt, så vi ses ikväll istället.
Barnen och jag gick till affären, eller Elsa cyklade, och handlade lite förnödenheter så so mjölk, knäckebröd osv. När vi kom hem kom jag på att vi hade ju glömt ett par saker, som tur var hade vi inte tagit av oss kläderna än så vi gick igen, och nu är vi hemma. Så jag ska slänga ihop lite smet till en fläskpannkaka med morötter och fetaost i oxå.
Ikväll ska Henke va med på barndövning igen. Det är varm rökdykning som står på schemat idag. Det gillas nog skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: Lillsis

Haha! Jag märkte ju inte det förrän jag kom hem och då pallade jag inte cykla tillbaka;) Men okej, nu vet jag hur det funkar!



Vad gott det lät med fläskpannkaka med morötter och fetaost! Visste inte att du gillade fetaost ens=) Puss puss!

2009-04-20 @ 16:52:36
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: ulle

Fetaost!!!!!! Blääää :). Nu har jag öppnat min blogg förresten men skriver inte ut den här :)

2009-04-20 @ 19:49:22
Postat av: Anette

Ulle: Okej, men då måste jag få din adress nån annan gång då så jag kan kika! :D du kan väl skicka det i ett stängt meddelande på facebook? Fetaost är ju smaskens ju! =)

2009-04-20 @ 20:17:57
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0