Påskpyssel

Eftermiddagen har bestått utav lek med barnen och jag har suttit med min nya kamera och laborerat lite.
Vi lagade mat och Elsa va klar före både mig och Maja, det har nog aldrig hänt i historien innan. Idag serverades det pasta och mammas pasta sås, med bacon och broccoli. Yummy!

Efter disk och alla bestyr satte vi igång med lite påskpyssel, det tyckte hon va kanonkul! Roligt att få göra lite sånt här hemma oxå och inte bara på dagis. Just nu sitter Elsa uppe på sitt rum och pärlar och pärlar och pärlar. Hon kan inte slita sig, annars brukar hon be om kvällsmat runt halv sju och sen be att få lägga sig runt sju. Men idag är det pärla som gäller, men vad gör det, hon är ju ledig imorgon och klockan är ju faktisk tinte så mycket än.

Jag hade tänkt att titta på Grey´s Anatomy ikväll, men den utgår ju pga av hockeyn. Jag orkar verkligen inte sitta här vid datorn ikväll igen (är så obekväm stol oxå) så jag tänkte kika på Leila istället. Sen kan jag ju alltid hoppa i säng tidigt eftersom det är jobb som gäller imorgon, 8-18. Så det lär väl inte bli så många uppdateringar då kan jag tänka mig.

Ett tidigt NattiNatti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så Elsa tycker om den pastasåsen. Ni verkar ha haft det mysigt idag. Hoppas du får sova inatt så du orkar med jobbet imorgon. Fin blogg förresten.

Kram mamma

2009-04-08 @ 22:12:09
Postat av: Lillsis

Mys med påskpyssel! Jag kikade också lite på Leila, gud vad gott det ser ut när hon gör allt.. =) Puss!

2009-04-09 @ 11:56:10
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Anette

Mamma. Jo det gör hon, å Maja oxå =) det va lite si å så med sömnen inatt oxå.Tack va kul å höra! Kram kram

2009-04-09 @ 19:52:04
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0