Vin..?

Nu är båda barnen i säng, Elsa ville mysa lite innan hon skulle lägga sig i sin säng, och det säger jag ju inte nej till när Henke är ute på vift ikväll. Jg är gräsänka ikväll nämligen ( varför säger man så...?) Han har ju som tidigare nämt sprungit vårstafetten idag och laget skulle träffas och äta pizza och bada tunna efteråt, så här sitter jag ensam nu igen. Men vad gör det, han har inte varit ute på något annat än jobb på väldig länge så det förtjänar han!

Därför sitter jag här och funderar på om jag inte skulle ta mig ett glas vin till nåt på tv´n. Har mina morötter och vitlöksdippen kvar från igår oxå, mums! Ska nog göra så. Får se om det finns något på tv ikväll bara, annars är det nog risk att den romantiska komedin blir ikväll ;p Fick ju en kommentar där att man blir deppig av romantiska komedier och när jag tänker efter är det nog sant, tyvärr. Vi får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc

Svar: Nej världen är så liten egentligen! Men måste bara fråga om du har en syster som heter Marika? Eller är jag helt ute och cyklar nu.



Hoppas du hittar diskmedelspumpen ;)

2009-04-19 @ 14:25:20
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0