Här vankas det barnkalas!

Fan jag kan inte ens lyckas att planera in ett barnkalas pga att jag jobbar så mycket! Det fick helt enkelt bli idag mellan kl.16-18, precis lagom till att jag kommer hem från jobbet. =)
Men det ska bli roligt, Elsas första med fiskdamm och allt. Jag va uppe till halv två inatt och gjorde hennes tårta! Men så är det när man vill prestera :p Jag gjorde(eller rättare sagt Henke gjorde medan jag jobbade) en vit sugerpaste som skulle va på tårtan och så gjorde jag två olika mousser att ha imellan, uppe på tårtan blev det rosa rosor och gröna murgröneblad, samt en rosa fyra =) Jättenöjd blev jag för att va min första "riktiga" tårta =) Ska försöka lägga upp en bild sen, men just nu är jag på jobbet :p

På tisdag ska Maja skolas in på dagis, spännande! Fattar inte att tiden går så fort bara, jag hinner verkligen inte med! Men för Maja kommer det bli jätteroligt, det verkar lite som hon är trött på oss nu, hon vill ha mer spänning :p

Till helgen åker Henke och jag till Stockholm, helt själva ska bli så skönt att få koppla av ordentligt!! Men jag kommer sakna barnen, de träffar jag ju aldrig så lite klantigt å åka bort när jag väl är ledig.. =(

Men nu är det bäst att jag jobbar på så jag inte somnar, men det är en sak som är säkert; somna det lär jag göra ovaggat ikväll direkt när barnen har lagt sig! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0