Kom igen nu Anette! Give me some inspiration!!

Det har varit lite tunt med inlägg här den senaste tiden, vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Det finns så mycket, men har inte riktigt tiden heller. Såhär i juletider.. =)
Det finns ju egentligen ett stort ämne som jag skulle kunna skriva om här just nu, men det får vänta lite till och se hur allt går. Men nej, jag är inte gravid, hehe. Nu blev ni nyfikna va? =)

 

Maja har varit riktigt ledsen inatt, har fått feber nu igen, 39 grader. Henke kom och la henne hos mig imorse medan han fixade frukost, men hon ville inte ha hon ville sova vidare hos mig. Tillslut gick jag och la henne i sin säng eftersom Elsa störde henne hela tiden. Då sov hon där, enda till 11.00. Man skulle kunna tro att man har fått en tonåring. :P Men det märks att hon inte är pigg, somnade igen efter lunch och sov fortfarande vid halv fyra. Vi får väl se vart det slutar den här gången...

 

Ikväll ska Henke och jag börja slå in julklapparna, det är ju endel så man får dela upp det lite. Så ska vi skriva julkorten oxå, tänkte köpa hem en flaska glögg och mysa lite.
Jag har satt upp lite tomtar innan jag åkte till jobbet idag, men det blev inte så stor skillnat tycker jag. Vill ha fler, jag sollade bort massor som inte är fina. Små sketna tomtar, det ska vara stora tjockisar tycker jag! Helst svarta eller vita. Hade precis för mig att jag hade en svart, men den fanns inte med i lådan så jag vet inte vart den har tagit vägen isåfall, han kanske har sprunit hem till skogen.. =)

 

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0