Elsa 4 år!

Tänk att för fyra år sedan låg jag med världens värkar och trodde att jag skulle dö! Men det var ju bara min första lilla ängel som skulle titta ut. =) Och imorgon fyller hon fyra år, hon gick och la sig jättetidigt men har hoppat upp och ner ur sängen länge nu eftersom det är så "pirrigt". Jag själv känner oxå av spänningen tycker jag. Har sprungit in till Angelica, grannen, ett par gånger för att checka så allt går bra med tårtan. Jag har ju jobbat hela dagen idag så hon lovade att hon skulle fixa den åt mig! Tack snälla! Det är inte vilken tårta som helst heller. Med jordgubb/rabarber-mousse på ett lager och vit choklad-mousse på det andra. Sen blir det rosa marsipan överst med Hello Kitty på, det ni!! =)

Men nu tror jag att det är bäst att jag går och slår in hennes presenter, sista minuten ni vet :p

Föresten, imorgon kommer alla släktingar och grattar och på söndag kommer hennes kompisar för då vankas det barnkalas, med fiskdamm och allt vad det innebär. Det är så roligt att planera tycker jag! =)

Men nu säger vi Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad spännande! Tårtan låter jättegod. Ser fram mot den. Hoppas vår lilla ängel blir glad över presenterna. Kram mamma

2009-07-28 @ 22:18:58
Postat av: Karol

Hälsa Grattis till stora tjejen!

2009-07-29 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0