Å kära nån...

...nu har Maja fått nåt snetändning!! Hon ligger och illvrålar för full hals, jag är livrädd att hon ska väcka Elsa nu när hon väl har somnat, utan tutten.
Jag fattar ingenting, men det är väl någon slags testning, vi har ju kört femminutersmetoden med båda barnen och det har funkar kanon, tills nu. Men som sagt det är väl bara ett test, så fort jag kommer in tystnar hon och så fort jag visar tendens till att jag ska gå börjar hon om igen. Men nu är det inte lika intensivs som precis när hon började, så hon börjar väl tröttna och somnar snart. Hoppas jag!
För det kan ju inte bara komma, väl? Bara sådär? Att hon är livrädd att jag ska försvinna, det borde ju va någon förvarning, eller?! Jag kanske är dum. Vissa av Er, skulle jag tro, beskriver nog mig som iskall och ikänslig, men det är ju för hennes eget bästa, jag går ju in till henne med jämna mellanrum och säger godnatt och stoppar om henne. Vi får väl se var det här slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0