Lunch

Är på jobbet, heldag idag. 8-20,15 ganska tufft pass. Men nu har jag lunch i 2 timmar, så jaghar tagit in lite tidningar som jag tänkte läsa, men till mitt dilemma. Jag är ju mitt i rivstarten, så jag vet inte vad jag sak äta för lunch... Igår åt jag kyckling och sallad, kan ju inte gärna äta det idag också. Fast det får nog bli det, det är ju gott så det gör ju inte så mycket. Nu är det bäst att jag tar igen mig lite så jag orkar med resten :p

GP ikväll föresten, kan jag väl gå med på. Men på ett villkor, att jag får ligga ner i soffan =)

Igår spelade vi Wii förresten, jätteskoj verkligen! Jobbigt bara för jag hade så grymt ont i benen sen jobbet, det riktigt värkte. Men där har jag tänkt att få min träning gjord hädanefter, det finns ju massor på Wii Fit. Då har man ju som en personlig tränare som kommer hem till en. :D

Nå väl, nu pyser jag!

Kommentarer
Postat av: ulle

Blä, vilket långt jobbpass. Om du läst min blogg så ser du hur det gått för mig och mitt nya nyttiga liv :).

2009-06-13 @ 22:44:06
URL: http://biktmamman.blogspot.com
Postat av: ulle

Ja vi kan gå en sväng i veckan. Tog tiden på elljusspåret och ska försöka förbättra tiden genom att försöka jogga lite sen när jag fått upp flåset lite :). Kram

2009-06-14 @ 21:38:26
URL: http://biktmamman.blogspot.com
Postat av: Mickan

Jag vet, jag tänkte på vad duktig han var men jag uppfattade ändå att r inte var helt rent? Fast det kanske bara var som jag hörde då:)

2009-06-15 @ 13:44:54
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0