Tillslut

Maja somnade tillslut, och sov hela natten förutom en hostattack vid 5-snåret. Elsa däremot kom in till mig och skulle helst ligga på mig, på min kudde. Jag har inte sovit en blund inatt och käner mig helt mörbultad. Varför är man så lat att man inte går upp med henne till sin säng igen för, hon vet ju egentligen inget annat.
Söt var hon i alla fall när jag väckte henne med en puss på kinden och sa att det var dags att vakna om vi skulle hinna till dagis:
- JAG VILL SOVA MER!!!
Jag fattar inte hur hon kan sova så mycket när hon har sovit i vår säng, sover hon uppe i sitt rum går hon upp vid kl. 6 och sätter på tv´n, disney-kanalen är kanon!

Nu är det god tid för mig att unna mig lite frukost, hade inte tid med det innan jag körde Elsa till dagis, barnen fick gå i första hand. Som vanligt. =)
Snart kommer Henke hem också, han har varit på utbildning i Kalmar med jobbet. Han skulle inte kommit hem förrän i eftermiddag egentligen, men så ringde han och överraskade mig. Det tråkiga va att han ringde för att tala om att han hade sovit så dåligt inatt så när han kom hem skulle han gå och lägga sig. Kul va...?! Inte det man vill höra när man själv har sovit så illa, och dessutom har han ju sovit på Stadshotellet, så det borde väl inte va så illa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0