Vilket väder!

Härligt det är att sitta inne i affären och kika ut på det fina vädret. Det ser ju ut som när man är utomlands tycker jag.
Har jobbat hela veckan förutom i onsdags, då va jag ledig. Men den dagen sprang ju iväg hur fort som helst!
Nu jobbar jag "bara" måndag, tisdag och torsdag veckan som kommer sen har jag ledigt i helgen. Ska vi slå vad om att det åskar och regnar allt vad det går då!? :p
Henke tycker att mitt schema är ganska maffigt, barnen oxå. Elsa tckte minsann att jag borde stannat hemma idag. Men nu slutar jag snart för dagen så då ska jag åka hem och mysa med familjen och njuta en stund av det vackra vädret!
Lillbrorsan kommer för den delen och hämtar mig idag, han övningskör den busen! Så håll er inne i eftermiddag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0