Believe again

Jag föll för den här igår, men det är väl för att jag alltid har gillat Boyzone. Deras irländska...

Men ni ska inte tro att vi orkade hålla ögonen öppna under röstningen. Särskilt inte när Sverige, som vanligt, fick några poäng. Jag tyckte inte heller att Norges var bra som alla andra tyckte. Visst, den var okej, men inte mer. Det fanns ännu fler som va bättre, Finlands Lose Control va också bra förutom rapen (å då menar jag inte det man gör efter maten :p).

Nu ska jag gå och lägga Elsa, natti på Er!


P.S Mitt första Youtube-klipp, hoppas det funkar =) D.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar danmarks låt.. den va ta me fan bäst!!

2009-05-17 @ 19:45:26
Postat av: Malin Ohlsson

Oj, namnet kom visst inte me i förra inlägget.

2009-05-17 @ 19:46:26
Postat av: Mamma

Håller med om att Believe again och Lose control var bättre än Norges bidrag. Kram mamma

2009-05-17 @ 21:37:07
Postat av: ulle

Jag gillade mest Malta och Island. Men Danmark var inte heller dåliga.

2009-05-18 @ 19:54:47
URL: http://biktmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0