Kalas

Sitter hemma hos svärmor och svärfar, Kjell fyller år i morgon. Vi har fått god jordgubbstårta, känns väldigt somrigt.
Igår hade vi barnvakt till barnen och då hade hon gått ett par steg helt själv. Märkligt, så mycket som man har övat och så gör hon det när inte vi är med.
Jag var nämligen inbjuden till Ulle på tjejkväll. Hon bjöd på god mat och hade slängt ihop lite lekar. Vi sjöng även singstar och jag kom minsann tvåa. =) Lite roliga spel så som sanning och konsekvens. Kvällen blev lång och jag kom inte hem förrän halv två trots det kunde jag både blanda under kvällen och ändå lägga mig på kudden utan att allt snurrade.

Nähä, nu är det nog bäst att jag är lite social. =)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Men snuttisen!! Har hon gått?! Skönt att du kunde blanda utan att det snurrade, för en gångs skull;) Haha! Trevligt ni verkar haft det=) PUSS!

2009-05-03 @ 17:36:12
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: ulle

Väldigt roligt hade jag igår, har inte skrattat så mycket på flera år tror jag :). Måste vi göra om. Kramizz

2009-05-03 @ 21:00:36
URL: http://biktmamman.blogspot.com
Postat av: Emelie

Man tackar för inbjudan.. :P



Meen du.. Maja går ju!! Vad glad jag blir :D

2009-05-03 @ 21:36:12
Postat av: Anonym

Man tackar för inbjudan.. :P



Meen du.. Maja går ju!! Vad glad jag blir :D

2009-05-03 @ 21:36:40
Postat av: Emelie

Ja just det, den inbjudan måste jag tacka för.. :P



Meeen du, Maja går!

Va glaa jag blir :D

2009-05-03 @ 21:38:15
Postat av: Anonym

Hallå dar, såg en bild på dig på Emelies bilddagbok... Det SYNS verkligen att du har gått ner massor om magen! Visst ar det gutt nar man får resultat =D

2009-05-04 @ 08:57:08
URL: http://livetparanchen.blogg.se/
Postat av: Anette

Emelie: Hon kanske inte tänkte på att bjuda dig bara.. Kan nog va så att Maja går inom ett par dagar, jag ska träna järnet nu när Henke är borta så han får se när han kommer hem =) KRAM!

2009-05-04 @ 14:20:32
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0