Lägga stenar eller baka?

Jag har ingen aning om vilket jag ska välja. Men det lutar åt stenarna.
Båda barnen är i säng, de va jättetrötta. Så jag får väl sätta på babyvakten och gå ut till mina stenar. Så får vi se när det blir av med bakandet. Imorgon måste jag nämligen dra till Oskarshamn eftersom vi fortfarande inte har köpt något till lilla Maja och jag måste byta in vår box till internet. Vi kan inte se på tv ordentligt pga alla störningar och inte heller använda nätet som man ska. Så där lär jag väl inte hinna med något bak, Elsa ska på sitt första barnkalas sen på eftermiddagen också. Spännande!

Vad som inte är särskilt spännande är att Maja hade lite feber nu ikväll. Hoppas inte det blir något av det nu när hon fyller år och vi ska ha kalas för henne...

Näe, nu måste jag ge mig ut, för Grey´s Anatomy missar jag inte hur mycket jag än har att göra. Nån gång måste man väl få sitta ner på arslet också?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0