Poker

Jaha här sitter jag och väntar, väntar på att jag ska få vara med att spela igen. Jag åkte givetvis dit mor Per, grannen. Hade par på hand och öppet stegdrag, men det sket sig för han hade tvåpar och jag träffade inte stegen...

Men jag har det bra ändå, jag sitter å smuttar på min bacardi razz blandat med sprite, det är inte fy skit det! Men jag har inget viktigt att blogga om så det är lika bra att jag lägger ner det med en gång. Det är ju ingen mening med att ni ska behöva sitta och läsa att jag inte har något att skriva menar jag. ;p

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Mli

bacardi razz.. Finaste brännevinet i stada :)

2009-05-23 @ 18:28:38
Postat av: Anette

Emelie; fint som snus =)

2009-05-24 @ 19:18:04
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0