Snart så!

Är landet helt klart, det är bara lite av den lilla stenen som ska i mellan, som en fog ungefär. Men jag säger bara en sak: stackars mina knän och min lilla rygg. Det är ju inte så att jag har varken bra knän eller rygg så det var ju inte så genomtänkt det här egentligen. Men nu är det i alla fall snart gjort och jag får vila mig och ta igen mig efter helgen.

Vi har ombytta roller här Henke och jag, medan jag la i stenarna och hämtade de sista små, storstädade han hela huset inför kalaset. Så idag har jag bara gräsklippning och tårtbakning på schemat, och givetvis ta hand om lillasyrran ;)

Jag återkommer, för nu måste jag fixa lite lunch till födelsedagsbarnet och storasyrran!

Kommentarer
Postat av: Mli

Måste ju gratulera det lilla födelsedagsbarnet här också. Grattis Maja <3

2009-05-29 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0