Stenar

Det blev stenarna, så nu är nog cirkus gurka halva landet färdigt. Henke ska åka en vända och hämta mer stenar när han kommer hem från jobebt, det är ju ändå ljust så länge. Så snart är det klart, äntligt!

Från det ena till det andra, jag har inte en blekaste aning om vad jag ska köpa till Maja imorgon. Jag vet att hon kommer få kläder, duplo, en ryggsäck och vi har önskat nya leksaker till henne eftersom hon är trött på de gamla och dessutom är de ju för bebisar och hon är ju stor nu! :o)
Så Ni som läser det här innan torsdag morgon kan väl bombadera mig med förslag! Tack snälla Ni!  :D Då kan jag ärligt lova att uppdatera Er om vad jag tillslut köpte, men det är bara om det blir massor med förslag då ;)

Nu: Ducsh
Snart: Grey´s Anatomy
Sen: Sova ( jag har sjukt ont i ryggen och knäna efter allt kånkande på stenar...)

Kommentarer
Postat av: ulle

Böcker böcker och återigen böcker skulle jag köpa. Vi läser för William varje kväll och just nu är det alfons som är favorit, har säkert 7-8 stycken.

2009-05-27 @ 22:01:28
URL: http://biktmamman.blogspot.com
Postat av: Karol

Något kul att ha ute kanske, en liten pool, en bil eller nåt annat att förflytta sig med.

2009-05-28 @ 21:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0