Update

Jag åkte till Kalmar (eller till och med Färgestaden för att vara mer exakt) och hämtade Henke tillslut. Ann och Kjell hade barnen, och det gick jättebra.
Vi gick en sväng och strosade på köpstaden och sen åkte vi till Kalmar för att titta på bio och äta god mat. Vi hade tänkt att se "Män som hatar kvinnor" men den gick inte igår kväll, så vi såg "Stat of play" istället, himla bra film!
Innan det åt vi buffé på Zorbas, hur gott som helst!
Idag har vi inte gjort så mycket, hämtat barnen handlat, lagat mat och nu ska vi se på speedwayen. Mysa lite framför tv´n helt enkelt. Det gäller att passa på nu i helgen eftersom Henke ska iväg nästa vecka också.
Maja hostar och snörvla än, febern hänger i den också, hoppas hon piggar på sig snart. Men lagom till att hon blir pigg insjuknar väl nästa bara, det brukar ju vara så med dessa förkyldningar tyvärr.

Vi har beställt plantor till vår häck som vi ska sätta mellan grannen och oss. Så snart blir det gjort, den skulle komma i slutet på nästa vecka.
Snälla Emelie var förbi här förut med en Pion (vit dessutom!) som vi fick. Så jag har mina funderingar på om jag ska till att göra ett runt land på baksidan. Ann hade några lavendel som vi kunde få också. Så får jag åka till Hagelins i Vimmerby och hitta andra blommor som jag tycker passar till sen. Det blir nog bra hoppas jag.

Men nu är det nog bäst att jag knalla upp till tv´n om jag ska se den där speedwayen, jag har ju t.o.m. tippat en lapp. :o)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur gick det på tippet då? Ja va ute i garaget och målade lister under speedwayen men jag såg ju några hit iaf ;)

2009-05-10 @ 19:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0