ÅHHHH!!

Jag hade beställt en tid för nagelförlängning på fredag, helgen till ära. Men så ringde tjejen mig imorse och ställde in, jag hinner ju inte på lördag (det är på lördag jag ska va fin) det enda hon kunde erbjuda va att förstärka mina egna naglar för det tog inte så lång tid, men jag har inte någon överflödig tid på lördag, det är massor som ska fixas då.

  • Skära all frukt till plankan
  • Duka
  • Garnera tårtorna
  • Hämta det grillade
  • Fixa iordning mig och kidsen

Så jag får helt enkelt gå med arbetarnaglar (= avbrutna, sköra, mjuka...) på min 25-årsfest =(

 


Kommentarer
Postat av: ulle

Kul med fest! Ska ni va hemma eller i lokal?Tråkigt att hon inte kunde men du kommer säkert vara jättefin ändå utan fixade naglar :).

2009-11-03 @ 19:25:56
URL: http://biktmamman.blogspot.com
Postat av: Jennie

Jag tror också att du kommer vara fin, trots att det inte blir några nya naglar!

2009-11-03 @ 19:38:15
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0