Helgens bestyr över, back to vardag igen

Sådär, nu har man fyllt 25 år då oxå. Inte illa. Jag har verkligen inte haft en sekund över att skriva några rader. Men fredagen (självaste födelsedagen) gick åt till att fixa allt, mat, tårta, dukning osv osv.

Lördagen var inte så mycket mer än att skära all frukt till den exotiska brickan. Men där var verkligen Henke en riktig klippa, han har hjälpt mig så otroligt mycket =) Sen fixade vi iordning oss allihop och gick bort till lokalen där jag fick en massa paket, mest kuvert förresten. :P Bl.a. var det en hushållsassisten, som jag önskat mig. Är så ledsamt att baka både bröd och bullar utan. Sen fick jag ett halsband från Pearls for Girl´s, ett guldhalsband, ett presentkort på ansiktsrengöring med massage, ett presentkort på MUS där jag blir sminkad samt får ta ut produkter för en viss summa. Sen var det ju som sagt endel kuvert oxå, så vi får väl se vad det blor för de pengarna =) Massor med fina blommor fick jag ju oxå.

Tack alla för att ni kom och firade tillsammans med mig!











Kommentarer
Postat av: Maria

åh det låter ju som du har haft det kul då! =) fina presenter du fått

Snart är även jag 25..i januari iofs men det går ju fort. ;)

2009-11-10 @ 21:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0