Lilla Maja

När jag gick och väckte Maja imorse, kl. 9.00 (!!!) kände jag direkt att hon va glödhet. Stackarn hade feber, ville knappt ha någon frukost. Satte henne framför Pippi på rymmen, men det va inte bra det heller, sova kanske? Näe inte det heller. Lunchen petade jag i henne lite av i alla fall, sen sov hon en liten stund. Inte ens pepparkaka och lussebulle ville slinka ner i hennes gosiga lilla knubbmage när hon vaknade, då står det inte rätt till kan jag säga...

Sen när jag skulle gå till jobbet tog jag tempen på henne igen, med panodil ska tilläggas, då hade hon 39,1. Lilla gumman och hon blir så gnällig, (är inget jag är van vid) Elsa brukar det knappt märkas på om hon så har 40 graders feber.

Vi får väl se hur det är med henne när jag kommer hem. Sa till chefen att jag förmodligen blir hemma med henne imorgon, så hög feber försvinner nog inte bara sådär...

Now - Back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0