The Brills

Sådär ja, det var ju inte de första (hade blandat ihop dem..)

Utan de här blev det, har ju inte fått hem dem än heller. Så vem vet? Jag kanske ångrar mig...

 

Nu har båda kidsen vaccinerat sig. Det är bara jag kvar. Men när jag satt där ute i väntrummet idag så bara flög halsontet på mig, helt galet. Hur kan det bli så? Som om någon hade kastat det på mig. Så vi får väl se vad det blir av det.


Imorrn ska, om vi mår bra förstås, jag och Maja få sällskap av mamma/mormor Ingela en sväng till Oskarshamn. Ska byta mitt halsband som jag fick av barnen och Henke. Eller i alla fall berlocken. Elsa ska till dagis, och hon är såå lycklig eftersom det är gympa på onsdagarna.

 

Btw, jag lovade Elsa att hon skulle få gå till leksaksaffären när hon hade tagit sin spruta igår, så jag frågade innan vad hon ville köpa där:

 

- En duschmössa till gympan som Anna och Maria har (påhittade namn)!!

-Men vill du inte ha någon leksak då?

-Jo, såklart jag vill. Men jag kan få båda.


Så nu är badmössan nerpackad med omsorg i gympaväskan. =)))

Tänkte upp å ställa mig på WII fit-brädan en stund, se om man kan bränna lite kalorier :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0