Dröm sött!

Nu måste jag springa genom duschen, tappade ju som sagt tidschemat för länge sen idag...

Har varit en riktig skitdag rent ut sagt, inget har gått som jag velat, och jag har verkligen varit sur som en citron idag. Varför blir en del dagar så egentligen? Kanske beror det på att jag började dagen med att sitta här å hoppa över frullen, och sen när jag skulle ta tag i det så va klockan för myket och jag var tvungen att stressa... Inte bra det där.
Men nu ska jag inte svamla om det mer. (Skönt va? ;) )

Imorrn är det jobb hela dagen igen och så blir det sängen tidigt. Vi ska nämligen åka till Ullared, Ann (svärmor), Lina (svägerskan) och jag på fredag. Har gjort en ordentlig lista ska ni veta. Det enda som fattas är alla mått på barn å sambo, gekås har ju en tendens till att skilja lite i storlekarna tycker jag.

Nu svamlar jag igen, så nu sätter jag punkt. (nästan)

Hoppas jag vaknar med en ljusare syn på livet/dagen imorrn, Natti alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0