Fullt ös..!!

Imorse ringde Alma till Elsa och ville leka. Hennes pappa skulle ändå åka förbi här (de bort långt ute i skogen) så då passade det ju perfekt innan Elsa skulle till dagis. Jag börjar nämligen inte förrän klockan tre idag.

Men det är inte klokt vad två fyraåringar kan vända till och hitta på hyss =) Hela golvet där uppe är täckt med leksaker, jag fattar inte hur de bär sig åt.. Sen rätt va det var hörde jag att de var inne på toaletten och spolade med vattnet där uppe, då skulle de skura Elsas bord och stolar trodde de. Men det är ju så att de kan inte vrida ur en trasa så det var precis fullt med vatten över hela bordet. Trasen de hade var ett täcke till dockorna, det gäller att vara påhittig =)

Jag har även fått (hört) bevis på att Elsa faktiskt lyssnar på vad vi säger till henne. När Alma ville att de skulle leka med sakerna ute i tvrummet hörde jag Elsa:
"Men jag får inte ha sakerna där ute för min mamma och pappa"

Inte dåligt, nu vet jag att hon faktiskt lyssnar. Ja, ibland i alla fall! ;)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Haha vad roliga de är! Stora tjejen...

2009-10-26 @ 17:47:05
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Mickan

Haha, rätt svar! Jag var mycket bättre och mer skötsam än du;) hihi! PUSS

2009-10-26 @ 19:58:34
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Marlene

Alma sa att det var hemligt vad de gjort hos Elsa.

Nu vet jag varför:)

2009-10-26 @ 20:30:37
Postat av: Anette

Marlene: Haha!! Det sa hon när Marcus kom och undrade vad de hade gjort för något "det är hemligt" sa hon genom tårarna =) Söta de är!

2009-10-27 @ 12:16:39
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0