Laddar

Hemkommen från jobbet, Elsa sitter vid köksboket och ritar och skriver. Hon vill att jag ska rita hjärtan, men det är dags för sägen för hennes del nu. Maja tippade jag i säng så fort jag kom hem nästan, hon hade inte sovit på dagis idag heller. Jag fattar inte vad som är fel? Hemma kan hon sova middag över 2 timmar. :S

Henke och jag möttes i dörren, han skulle åka ner till brandstationen och lägga på vinterdäcken så vi rullar i volvon imorrn. Känns tryggt och bra! Det ska ju tydligen bli snö, och våra sommardäck är helt slut, finns knappt en gnutta spår kvar i..
Han ville åka direkt så han kunde titta på den enda serien som han följer ikväll, SOS Gute heter det va? Men det är ganska bra så jag kan oxå tänka mig att se det. =)

Men sen blir det sängen direkt eftersom volvon rullar vid 5.30 imorrn bitti, hua!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0