Laptop

Kan nästan bli galen när Henke sitter vid datorn hemma och spelar, jag vill oxå sitta där. Men han tycker att jag har ju tid och sitta på dagarna när han jobbar (men nu jobbar ju jag oxå..) Därför har jag kommit fram till att jag kan ju köpa mig en laptop, en alldeles egen dator. Låter väl som en toppenidé?!

Men frågan är ju vad jag ska ha för dator... Kan ju inte så mycket om det. Jag vill kunna ha mina bilder på den och sen bara till surf, ska inte spela eller något sånt. Kom gärna med förslag!! Så billigt som möjligt, men inte för dåligt RAM-minne, det har man ju hört. =) Sen gör det ju inget om den är typ rosa, my favorite ;)

Nu ska jag å och hämta min vitlöksbaguett som ligger och väntar på mig ute i lunchrummet, så ska jag skära upp lite frukt oxå och mumsa på här i höstvädret.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0