Lite blandat

Har varit iväg på klädbytardag idag och fyndat lite. En Nalle Puh-bok, ett pussel och tre tröjor till Elsa alltihop för endast 105 kr. Väldigt bra initiativ det där!!

Nu har jag suttit och letat efter inspiration till tårtan jag ska baka när jag fyller år, inbjudningskorten är klara så dem ska jag slänga i i kuvert och lägga på lådan ikväll. =)

Inser även att klockan är ooootroligt mycket och att jag måste slänga på mig jobbarkläderna och dra iväg, börjar om 40 minuter. Å jag som skulle göra fruktsallad och ha med mig när godistarmen suger som mest, men jag har inte ens köpt nån frukt än så det skiter sig väl.. :S Men jag jobbar ju i en affär så jag får väl köpa migl lite frukt och äta där istället =)

See Ya!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för inbjudan. Vi kommer såklart :D

2009-10-27 @ 09:04:52
Postat av: Anette

MLI: trodde väl så =)) Glad jag blir!!! Kramar!

2009-10-27 @ 12:17:26
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0