Sådär ja!

Nu är det klart, jag har precis skickat iväg en beställning på min nya almanacka till 2010. Va så nöjd med min förra (eller nuvarande) så jag ville ha en nästa år oxå. Visst de kostar ju en slant, men det är den värd. Dessutom hade de lite nytt för i år, man kunde välja ett litet motiv på framsidan istället för bara en färg. Och man kunde lägga in sina nära och käras födelsedagar så slipper man sitta och skriva i dem för hand sen. Plus att de är sparade på min sida till alla år framöver, födelsedagarna alltså =)


Kommentarer
Postat av: Mli

Snälla rara Anette! Mitt liv är kaos utan en kalender.. skulle ja kunna få web adressen ? kram

2009-10-05 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0