Stress stress stress

Men nu har det lugnat ner sig =)

När jag kom hem från jobbet hade Henke maten färdig, så hann vi inte mycket mer än äta så skulle han åka till jobbet. Det är väl riktigt helgmys det? Vart försvann det där gamla hederliga när man skulle "vila upp" sig om helgerna? Det finns inte i vår värld... :S

Men jag lånade med mig en film hem från jobbet, så passade jag på att bjuda hit Emelie en sväng sen när kidsen har lagt sig. Det är ju ändå en rikigt tjejfilm =) Hoppas den är bra bara, och inte för dryg, såg nämligen (när jag kom hem) att det var en drama... "Last Chance Harvey" heter den i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Stod och kikade på den med men tyckte den verkade sådär.. Jag hyrde The Reader istället! Valde mellan den och Bröllopsduellen=) Hoppas ni har mysigt! Pussa tjejerna från moster! Och du, idag har jag fixat din present, hehehe;) Puss puss!

2009-10-24 @ 19:13:38
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0