Tyskland

Idag jobbar jag till 18, nu tror ni säkert att jag ska dra till Tyskland när jag kommer hem. Men det är inte jag som ska utan Henke. Vi satt vid nätet igår kväll och skrev en smarrig lista! Hoppas han hittar allt.

De åker ikväll vid ca halv nio och så är de tillbaka imorgon eftermiddag. Låter ju som en smidig resa, men jag är inte avundsjuk! Fy sjutton så jobbigt! Sen ska Henke direkt tillbaka till jobbet för de har planering, å slutar inte förrän 22.30 :S

Så imorgon drar Elsa och jag iväg till Västervik igen, återbesök  på öron för hennes del. Vi får lämna Maja på dagis innan, lite svårt att ha med sig henne om det skulle bli nödvändigt att "hålla i" Elsa under undersökninen.
Men det ska nog gå bra för örondropparna hon fick har jort susen =)

Funderar på om jag ska kika efter ett par snygga stövletter med klack när jag ändå är iväg, nåt som är snyggt till tights. Ska leta igenom alla kommentarer, för Lovisa var ju så snäll och tipsade om ett ställe i Västervik som tydligen va jättebra. =) (Men det är klart Lovisa, att läser du det här nu innan imorgon så kan du ju lika gärna skicka iväg en kommentar igen ;) vägbeskrivning oxå, tack! )

Nu är det bäst att jag återgår till jobbet, ska ju ha rast snart =)

Kommentarer
Postat av: Lowisa

Hej!

Jo Lager 157 heter affären, ska försöka förklara hur man hittar dit, du kan även gå in på deras hemsida där de har karta o gps kordinater, även ett urval av kläder http://www.lager157.com/butiker/



men iaf, från sjukhuset (där jag utgår att du startar från?) åker du över bron o sen höger, när du kommer till willys o blomsterlandet, sväng vänster, sen rondell, där du ska vänster, tror det kan stå Lysingbadet på en skylt där men är inte säker, men sen följer du vägen en bra bit, det kommer stå Lysingsbadet åt höger o där ska du svänga, sen kommer du se en skylt strax efter där det står lager 157. en stor parkering till vänster, affären är på höger sida av vägen, högra delen av den stora byggnaden.

Hoppas det inte blev för krångligt ;) det är bara att fråga om det är nått du undrar över ;)

Ha det bra!

kram

2009-10-22 @ 20:31:24
Postat av: Anette

Tack snälla Lowisa! Hoppas tiden räcker till så vi kan ta oss en sväng dit bara! Har ju dagistid här hemma å passa, men det ska nog gå bra =))

Hoppas allt är bra med dig?! Kram!

2009-10-22 @ 21:36:10
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Mickan

Det har du rätt i, men min ringklocka funkar inte ens. Jag vill ju inte direkt ropa "ur vägen!" när någon går mitt i cykelbanan, haha! PUSS

2009-10-23 @ 12:33:18
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0