Ullared

Ja käre tider, nu är jag äntligen hemma! Eller alltså jag kom ju hem igårkväll, men nu som först har jag fått undan allt och landat... :S
Jag hade en överfull vagn och som vanligt kröp ångesten på när jag närmade mig kassorna. Och det värsta som kan hända, hände! Jag hade handlat för mycket! Herregud vad pinsamt, å då hade jag inte med mig lite pengar precis. Det va bara att ringa hem och be Henke sätta över mer cash, för jag tänker ju inte lämna något ( medvetet ) som jag har släpat runt på en hel dag!!

När jag kom hem gick vi igenom det, och vi slängde upp alla barnens julklappar uppe i garderoben. Så kom jag att tänka på mitt tårtfat, vart hade vi lagt det? Så slog det mig. När jag skulle börja packa upp alla varor på bandet la jag det på hyllan där man ställer korgarna, eftersom det var i glas. Så jag hade inte ens fått upp det på bandet eftersom jag inte kunde lösa ut mig, det blev lite stressigt och genant då om man säger så... HUA!



Alla mina sju kassan + kartonger och en nyfiken katt


Kommentarer
Postat av: Mickan

Nej, vad tråkigt att du glömde det! Sara och jag ska förmodligen åka om någon månad då kanske jag kan kolla om det finns kvar? Ifall du jättegärna ville ha det?



Lilla kissen, världens goaste och mest nyfikna katt! Han måste ha älskat alla plastkassar! =)

2009-10-17 @ 16:43:44
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ullared! Det var länge sedan :) Såg på TV att de skulle starta en dokusåpa därifrån, hamnade du på film kanske? Kul affär för övrigt o man kan ju verkligen fynda! Kram

2009-10-17 @ 19:26:27
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Karol

hua vad svettigt att stå där i kassan...men hur löste du det, fick kön vänta medan du fick in pengar på kortet?

2009-10-17 @ 22:18:50
Postat av: Anette

Karol: Jag betalde det mesta med mitt kort, å så sköt Ann in med resten, till Henke hade fått över pengarna så kunde ju Ann betala sitt sen.. :S Å det va itne så lång kö faktiskt, tur va väl det..

2009-10-18 @ 13:28:04
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pinsamt. När jag var i Ullared så körde en gammal tant på mig lite och hon bad om ursäkt. Snabbt säger jag: "Det gör inget, här är man ju van att bli KNULLAD" skulle säga "knuffad" men det blev inte riktigt så...

Jag pep iväg ganska snabbt.

2009-10-20 @ 13:02:22
URL: http://livetparanchen.blogg.se/
Postat av: mija

åh, härlig känsla å ha dom dära gula kassarna i hallen och dä äntligen är över ;)

2009-10-20 @ 21:12:54
URL: http://lifeofm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0