Usch va trött jag e´

Precis innan jag slutade hängde sig hela kortterminalen i kassan så det var bara att ringa supporten. Starta om hela kassan, och se kön växa ända bort till godishyllorna.

När jag väl kommer därifrån har jag 20 minuter på mig att få ut kidsen från dagis, det värsta är att det är 20 minuters körning till att börja med. (Förresten så måste barnen vara av gården vid den hämttiden som står på schemat så jag kan inte komma in vid 17.00 om det står 17.00 på schemat..) Men där var en liten ljuspunkt, det var ju drop-in-fika idag, så tiden spelade lixom ingen roll idag. =)

Det värsta var att vi kom hem vid 17,30 och då skulle jag laga middag oxå, men två trötta barn klängandes runt benen. Det här känns lite tungt måste jag säga. Själv oxå eftersom Henke har börjat jobba tisdagskvällarna nu istället. Lite svårt att förbereda mat dagen innan då jag kommer hem vid cirkus gurka halv nio, på kvällen alltså...

Nåväl, nu har jag klagat färdigt å fått tycka lite synd om mig själv, men jag säger bara en sak till alla er som har ett "sju-fyra-jobb" (båda två i en familj); ta vara på det!!!

Kanske skulle försöka titta på Äntligen hemma den här veckan och strunta i den här dumburken i alla fall en kväll...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas du har struntat i dumburken ikväll och ägnat dig åt familjen... eller den andra dumburken :) Kram!



PS. Tacka sambon för den skötselinstruktionen till vinrankan!! mycket snällt.

2009-10-20 @ 21:59:07
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0