Vad har jag gjort för att förtjäna detta...?!

Jag skrev ju om mina visdomstand igår, eller rättare sagt tandköttet runt tanden. Men i morse petade jag en massa igen och fick minsann ut lite var (usch!) trots att Henke stod bredvid och tjade att man inte skulle vara där och pilla.. =) Så nu, peppar peppar, känns det lite bättre, och jag har kunnat äta lite idag oxå. (Nu äter jag till och med godis, på lunchen alltså.)

Men däremot så har jag fått tillbaka karpaltunnelsyndromet (säger man så?) Jag hade besvär av det när jag var gravid, men sen försvann det ju efter förlossningen. Men nu då alltså har jag fått tillbaka besvären. Så igår köpte jag ett handledsskydd på apoteket, det hjälper faktiskt en hel del, särskilt här på jobbet. Jag kan skriva utan att det gör helvetiskt ont. Men det är ju jobbigt med en nästan dubbelt så stor hand, fortsätter det såhär får jag nog söka för det... =( Den absolut första gången jag kände av det här, var när jag hände massa krok på Siba som skulle in i måleriet, det var för tungt för mina otränade handleder antagligen, så i botten kanske det är en arbetsskada...? Som slits upp och slits upp och slits upp, vad vet jag...?

Nähä, nu ska jag äta upp mitt godis innan jag ska fortsätta plocka upp varor. See Ya!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Känner igen de där me handlederna..inget kul alls! Jobbade ju och på Plannja innan o mina handleder värkte hela tiden.. O sen efter att jag bröt ena handleden för ca 3 år sen så är det ännu värre. Hoppas det snart känns bättre!

2009-10-08 @ 14:44:19
URL: http://jaxvonhexen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0