Dagen so far

Idag fick barnen klä på sig Hello Kitty-kläderna de har fått av sin farmor och farfar, eftersom de har varit utomlands. Jättefina är de. Sen gick vi till affären och köpte lite förnödenheter, så som mjölk och fil :p I affären träffade Elsa två av sina kompisar, så hon ville helst inte gå därifrån.

Sen blev det hem å fixa lunch och i med Maja i säng, hon va kanontrött.

Under tiden som Maja har sovit har jag knåpat ihop mitt CV, det behövdes verkligen uppdateras, och så har jag sökt jobb. Jag måste ju det eftersom jag stämplar heltid, trots att jag till 99% redan har fått 50% i Storebro. Men eftersom jag stämplar fullt så måste jag fortsätta söka. Så vi får väl se vad det ger.

Nu sitter mina prinsessor och tittar på Lotta på Bråkmakargatan, och Maja bara älskar´t percis som syrran sin =))


Ikväll tänkte jag titta på Fru Anka och se om de tär något för mig, innan det var det visst nåt om Sveriges fulaste hus, kanske nåt det oxå? För sedan blir det jobb tisdag-torsdag och därmed lämning på dagis vid 7,20 och 6,20 eftersom Henke har jouren den här veckan.

Nu ska jag hitta på något med barnen minsann =))

Kommentarer
Postat av: Mickan

Oj! Så tidigt! Öppnar dagis redan vid sex nuförtiden?

2009-09-21 @ 17:59:36
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: virre

Vi har kollat på lotta här i dag =)

2009-09-21 @ 19:25:53
Postat av: virre

oxå =)

2009-09-21 @ 19:26:21
Postat av: Mickan

Nej, men alltså det lät så tidigt bara=) Inget konstigt alltså. Vi öppnade alltid vid halv sju så det var därför jag undrade=) men måste man lämna innan så måste man=)

2009-09-21 @ 19:27:58
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Anette

Virre: Visst är hon go Lotta? Alla Astrid filmer är toppen tycker jag =)

2009-09-21 @ 20:48:04
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Jennie

Duktig du är som har fixat med CV idag :) Söker man sen jobb så får man till slut napp, det kommer gå alldeles prima bara du inte ger upp! Har också hängt i soffan vid tv:n nu och sett på Sveriges fulaste hem/hus och nu ska jag krypa ner i sängen, skönt! Sov så sött!

2009-09-21 @ 21:14:41
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: virre

Ja, jag skrattar varje gång =) Jag älskar alla hennes filmer, vi samlar faktiskt på dom här hemma =) 7 st har vi fått ihop nu ;) hehe!! Men vi samlade på alla cdskivorna me nu i sommras som man fick köpa tillsammans med expressen, perfekt att lyssna på för Mio är han nåker till småland =)

Men du har ju en egen liten lotta där hemma me ju =) o en skrållan hihi!!kram

2009-09-22 @ 17:47:03
Postat av: Anette

Virre: Vi har faktiskt hela boxen med AL-filmerna =) Men de börjar bli slitna nu efter allt tittande, så en del funkar tyvärr inte längre =(

Vi samlade oxå på sagorna i somras, Elsa brukar lyssna på dem ibland när hon har svårt att sova eller om det är för sent för att läsa en "riktig" saga =))

Kramar!!

2009-09-22 @ 18:57:34
URL: http://mammaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0