Otacksam

Det var mig en otacksam liten tös, i Grey´s alltså. Håller ni inte med? Då berättade hon ändå precis om George och hans mamma stod precis utanför. Hur kan man vilja dö i det läget? Jag vet inte jag... Å hur kan man bara gå iväg å garva sådär på en begravning, jag fattar noll jag... De hade ju värsta känslorna för honom på varsitt sätt, känslokallt helt plötsligt tycker jag i alla fall.

Nähäpp, nu väntar kudden på mig. Har som sagt en tuff helg framför mig nu. På tal om det så ska Elsa ha lite uppvisning i kyrkan med mini-miniorerna på söndag som jag missar bara för att jag jobbar. Så tråkigt att missa första uppvisningen. Men det börjar vid 15 i kyrkan och jag slutar vid 15.15 och sen har jag 20 minuters resväg, tror ni inte jag kan smita in när jag kommer hem? Skulle ni gjort det? Jag kanske till och med kan sluta vid 15 om jag ber Lena (som ska lösa av mig) riktigt, riktigt snällt. =)

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Emelie Arvidsson

Man kan alltid smita in lite försiktigt! =)När jag sjöng i kören gjorde folk det jämt!

2009-10-01 @ 15:36:24
URL: http://emsagumsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag pluggar till förskollärare =) Hoppas Elsas uppvisning går bra på söndag!

Kram

2009-10-01 @ 21:22:42
URL: http://emsagumsan.blogg.se/
Postat av: Karol

Klart du kan smita in, vad gör man inte för att få se sina barn vid ett sådan tillfälle. Hoppas du har snälla kollegor som löser det. Kul att du bloggar igen :)

2009-10-01 @ 21:59:22
Postat av: ulle

Men anette, det är ju bara film!!!!!!!! :)

2009-10-01 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0