Update

Safir har ju då varit hos vetrinären idag, de konstaterade att hon "bara" har växtvärk. Men hon har riktigt ont så vi får inte hem henne än, hon ska behandlas med medicin och så får vi se hur lång tid det tar innan hon blir bättre.
Men nu kan vi i alla fall vara säkra på att vi får hem henne eftersom det inte var något allvarligt fel på henne.

Om hon är lite piggare i helgen kan vi eventuellt ha henne här över dagen på lördag så nu får vi försöka se fram emot det, och verkligen se det så ljust vi kan!
Svårt bara att berätta för Elsa, hon förstår ju en del. Men hon undrar massor...

Maja är nu nyduschad och ligger gott i sängen, skulle tippa på att hon redan sover =) jag har lovat Att Elsa ska få titta färdigt på Bee Movie innan hon ska äta kvällsmat och hoppa i säng. Hon är jättetrött, det har varit en lång dag på dagis för dem idag.
På tal om dagis, det är inte klokt vad de ser ut när de kommer hem allså. Som riktiga grisar! Eller i alla fall Elsa, Maja är inte så farligt. Hur låter det då? Borde inte Maja som är minstingen vara mest smutsig...?!

Nåväl, nu ska jag se hrur det går för henne där inne...

Ett tidigt NattiNatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var ju inte fet då, måste haft ett gravt synfel som gjorde att jag såg storarslad ut. NU däremot så är jag det verkligen, jag har inte upp mina vanliga jeans över knäna sedan vecka 14-15! Sånt är livet :)

2009-09-23 @ 11:52:03
URL: http://livetparanchen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha nu missförstod du nog mig för jag tog inte illa upp eller nåt sånt :P Men jooo, för ett år sen tyckte jag mnin röv va fet men det är ju ingenting mot vad man kan kalla den nu :) Haha. Men jag skulle göra bra mycket för att få tillbaka min gamla röv, jag skulle fasen inte ha klagat på den!

2009-09-23 @ 16:58:45
URL: http://livetparanchen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och jag har nog kallat den stor tretusenfemhundratjugotre gånger i bloggen, minst. Men nu som sagt... GAMLA RÖVEN, KOM TILLBAKA!

2009-09-23 @ 17:00:47
Postat av: Anonym

-skriver igen-

Menade att jag måste haft ett synfel alltså eftersom jag tyckte röva var så stor då. Snurrigt det blev. Haha.

Ser att det blev en konstig första kommentar först nu. Man blir helt black i huvet av att bara gå hemma på det här viset... :P

Postat av: Mickan

Varma tomater kan jag äta och när man gör en soppa av det smakar det ju inte heller direkt tomat-tomat liksom=) Tomatsoppa är gott men jag fick inget sting i den här.. Hur har ni det hemma? =) Puss

2009-09-24 @ 18:14:09
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Mickan

Haha okej! Det låter som att datumet är satt och att det blir en hård 25-årsfest... =P

2009-09-25 @ 14:13:46
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Syrran

Nu är du en dålig bloggare tycker jag...

2009-09-27 @ 21:14:59
Postat av: Mickan

Haha! Tur att moster lyckas få tyst på henne trots alla mil emellan oss;)



Ja, men jag tycker helt klart att ni ska se den. Den var lite annorlunda, inte jättebra men absolut inte dålig! Puss!

2009-09-28 @ 16:14:40
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0