Barnen har ju fyllt år oxå..

Det blir ju så när man inte skriver på ett tag, att man missar endel. Å jag måste ju bara slänga ut bilderna på tårtorna som jag gjorde till barnen, å kanske att det är nån mer jag gjort sen sist... =) Men jag gillar inte bilderna, tårtorna blir inte rättvisa...



Vi börjar med Majas våningstårta när hon fyllde 2 år. Hon är
ju Pippi-fantast så självklart skulle det vara Pippi Långstrum på. =))



Fick i uppdrag att göra en rosa tårta, utan nötter. Fick bli
täckt med sugerpaste. Sen var det fritt fram för mig, hade lite
ont om tid så jag tog det säkra kortet och gjorde blommor. =)



Misaommartårta 2010. måttligt mycket fusk, men ack såå god!



Så till sist är det Elsas 5-årstårta. Självklart är den rosa och
en prinsessa på. What else lisom?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0