Åremössan

Jag har gått in för det här med att följa stick-trenden. =) Jag blev klar med Elsas lila mössa i förgår, men har tyvärr inget kort på just hennes. Nu har jag även köpt ett rosa garn som Maja ska få, så jag har fullt upp. Därav mindre bloggning. Dessutom så har vi fullt upp på jobbet, vi har inte ens något schema längre :p Vi är en man kort...



38 maskor (till vuxna, 34 blir lagom till barnen), en rät, en avig, en rät, en avig osv osv =)
Men jag gör mina med lite mer "häng" där bak =)

Kommentarer
Postat av: ulle

Äntligen har du skrivit något så att jag kan svara :). Klappmassage är att man klappar på sig själv uppifrån och ner på vissa ställen. Fick lära mig det när jag gick hos sjukgymnast genom smärtkliniken.

2010-02-19 @ 23:05:36
URL: http://biktmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0