Kidsen

Idag har vi varit ute i snön allihop, Maja gillade det inte precis. Va jätteledsen mest hela tiden, hon kunde till och med tänka sig att gå in själv. Men jag följde ju givetvis med henne tillslut. :P Elsa däremot, älskar snön, fast hon längtar till sommarn oxå hon gjorde nämligen blommor i snön. :D

Ikväll fick jag den smarta idén att ta fram leran här hemma. Kidsen älskar det ju och jag kan öva mig i att göra tårtdekorationer, smart va?! =) Det blev både "Hello Kitty" och en kille med bandyboll och klubba.
Jag har ju velat lite fram och tillbaka med det här med tårtorna, men det är väldigt många som verkar vilja agera försökskaniner, så varför inte? Då kör vi! =) I mån av tid alltså, ni ser ju på mitt tidigare inlägg vilka arbetstider jag har för tillfället.

Jag måste ju passa på att gratta födelsedagsbarnet oxå, en dag försent visserligen. Men bättre sent än aldrig heter det ju!


Arvid, 4 år!



Elsa och Maja på kalas =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka härliga ungar.

2010-02-21 @ 22:15:45
Postat av: Karol

Bra att du är inne på sporttemat när du "tårttränar"! Blir nog möjligt en sån beställning!

2010-02-22 @ 15:43:04
Postat av: Mickan

Sötnosar alla tre!!!

2010-02-23 @ 17:56:50
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag: Men Wille vad gör ni på ditt jobb (mycket viktigt, INTE dagis!) för nåt?

Wille: Avid å ja, vi jagar Emil junt junt och sen dööör han!



Läskigt på dagis! =)

2010-02-26 @ 19:38:23
URL: http://livetparanchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0