Tårtdjungel

Vilken djungel det är det här med tårtor alltså. (Just nu känns inte det här som en småbarnsfamilj-blogg, utan snarare en tårtblogg :P ) Men jag har fått in massor med förfrågningar så nu är det bara att ta tjuren vid hornen och sätta igång. Det svåraste är nog barntårtorna, de vill ju ha figurer, inte blommor. Blommor känns lättare på nåt vis.

Det som ligger närmast är en tårta till en kille som gillar Ben 10 och pokemon, jag fick välja själv vad det ska bli. Man vill ju såklart att han ska få nåt av det han gillar, så jag försöker hitta en bra bild på Ben 10 som jag kan göra. Håll tummarna! =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till! Den kommer säkert bli jättefin. Kram

2010-02-25 @ 19:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0