Zonterapi

Jag har ju som jag skrev igår varit på massage idag, en hel timme! Men jag fick även zonterapi. Det var verkligen underbart skönt, hon var så fantastiskt duktig. Jag fryser och är alldeles mör i kroppen, men vad gör väl det? =) Vi får väl se hur mörbultad jag känner mig i morgon på jobbet... Hua!

 

All den här snön som kommer ner börjar gå mig på nerverna. (Jag hade nog inte resonerat så om Henke hade varit hemma och skottat ;) ) Men det är ju härligt med snö, så jag ska inte klaga. Det är lite besvärligt att få plats till den bara, garageuppfarten börjar bli för trång och på vägarna går det knappt att mötas... (Särskilt inte när hemtjänsten har parkerat mitt emot ute på vägen...!)

Jag saknar min kärlek <3 massor så nu ska jag springa genom duschen och sen hoppa i säng, så blir det fortare torsdag och en hel dags jobb och därmed är det närmare till fredag. :D Apropå honom, han med stort H! Han fyller år på tisdag och mina planer gick i stöpet, men kom mer än gärna med förslag på vad jag kan köpa till honom. Börjar få lite smått panik... :S

Nattinatti sötisar!


P.S Lagom kul när man måste skriva om hela inlägget bara för att man råkar trycka på en sido-knapp på musen som gör att man går bakåt i webbläsaren. När jag sen försöker gå framåt igen är allt borta.... Grrrr! Jävla finesser, tacka vet jag en gammal hederlig mus med 2 knappar på höger och vänster!
Det var vad Henke fick av mig i julklapp, så jag vill helst inte ha in förslag på elektroniska prylar som inte jag kan hantera ;)

Kommentarer
Postat av: Karol

Häftigt med zonterapi, tänk att det är så mycket som har med våra fotsulor att göra...märkligt. Vem vet det kanske är det Henke ska få i present?? Kläder funkar väl alltid annars.Eller någon kul grej att anävnda i trädgården, han gillar väl sånt va?

2010-02-03 @ 21:47:13
Postat av: rumptott

hej!!

haha de är inte så illa som de lät =P jag bantar o dricker herbalife.. =) men känns så tråkigt o skriva de så jag skrev att jag drack en grogg istället =D



jo men när vi är uppe hos svärföräldrar så blir vi ju typ iväg skickade för o hitta på nått tillsammans =)

jo visst pappa ja.. men han visar tyvärr ingen intresse.. tror han tycker de e jobbigt fortfarande.. =( min syster bor i lkpg så e liiite långt o be henne om barnvakt någon gång.. =(



så så där väldigt mkt "avlastning" har jag tyvärr inte.. =(

2010-02-03 @ 22:33:34
URL: http://imissmymom.blogg.se/
Postat av: Mickan

Haha! Skyll dig själv om du köper såna saker till honom;)



Jag kan gärna fixa ett gäng så vi kan gå ut och dansa men frågan är HUR vi ska hitta TVÅ helger?! Haha! Vi har ju inte kunnat hitta någon när du och Elsa skulle komma så hur ska vi hitta en till när du ska komma själv? =P



Sen den där kommentaren jag inte fattade var: "Det kanske är olika på oilka ställen då.. För mamma hade köpt i Jönköping, men de kunde visst fixat det där ändå, om man gjorde det där.. Så det kanske är för att dra kunder vad vet jag? =) Puss!" Vad var det de kunde fixa och för att dra kunder? =P Jag skrev ju att mitt varade ett år och det var konstigt att ditt bara varade ett halvår? Hänger du med? =P PUSS!

2010-02-04 @ 12:19:05
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Anette

Karol: Ja, jag funderade faktiskt på ett presentkort på zonterapi. =)

Visst är det märkligt, man går lixom på hela sin kropp hela dagarna :P

2010-02-04 @ 12:50:46
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: rumptott

jo jag försöker o försöker o kämpa men e inte alltids man har orken.. folk bara men du är stark.. du orkar.. nää jag orkar inte hur mkt som helst.. "ber jag pappa" om "hjälp" barnpassning osv.. langar han över d t erika "mins foster syster"

han vill bara inte.. o så kommer de fram när han dricker öl istället att han tycker att han e en dålig morfar osv.. ååh blir galen =(



tack iaf för försöket t uppmuntran =)

2010-02-04 @ 13:17:05
URL: http://imissmymom.blogg.se/
Postat av: ulle

Du har en Award att hämta på min blogg, om du vill ha den :)

2010-02-06 @ 20:42:28
URL: http://www.biktmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0