Å vad jag älskar detta!

Alla kom hem nöjda och belåtna efter skogsvandringen. Eller vandring och vandring, jag fotade mest, Maja gjorde snöbollar och snöänglar. Safir sprang runt som en tok och jagade Majas snöbollar och njöt för fullt, det syntes lång väg! Henke han fick bara anpassa sig ;) Nu är laxen i ugnen och väntar på att bli uppäten, för sedan vankas det simskola och vi har gjort det lite till vår grej så vi åker hela familjen varje gång (när det går att få ihop det så). Innan dess ska vi till leksaksaffären så jag kan köpa lite silkespapper och dylikt så vi får göra lite pyssel här i huset :)

Snuttan fångar snöbollar

 

Kolla! Ta kort på mig mamma!

Mannen i mitt liv <3

Chillar lite, sen vänder det snabbt och så rullas det snöbollar

Dumma mössa

Safir är inte särskilt förtjust i pinnar egentligen,

men ska det va ska det va ordentligen!

Hittade lite vatten som porlade vackert

Vackert

 

Mina favoriter var för stora, så jag ska se om jag kan fixa det. Vill gärna dela med mig av dem nämligen ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: MammaMia

Åh, va mysigt!!

Simma lugnt....;))

2011-12-06 @ 14:38:09
Postat av: Anette

Ja det är så lugnt å skönt i skogen :)

2011-12-06 @ 15:12:16
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Mickan

Vad härligt! Ha så skoj i Hagadal:)

2011-12-06 @ 15:43:44
Postat av: Mamma

Vad härligt ni ser ut å haft det. Härliga bilder!

Kram Mamma

2011-12-06 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0