Halvklar

Skulle hunnit endel idag, men man sätter ju alltid för höga krav på sig själv. Eller är det bara jag? Tror inte det...

Åkte i alla fall till Tesa idag och hämtade tjejernas fina tavlor <3 Där fick de pyssla och rita lite, i ha svårigheter med ett sånt förråd ;) Tomten hade varit och lämnat en julklapp till dem oxå, tomtebloss. De hade aldrig sett det innan (!) så de blev överförtjusta.

Elsa ville ha tacos idag så det fick det bli, gött och smidigt.
Sen har jag sytt Majas julstrumpa, kunde inte skjuta på det längre ;)

När de små tittade på julkalendern framför brasan nere knackade tomten på, väldigt spännande! "Synd att du missade det mamma, han vinkade ju till oss!" ;)

Satte igång med förberedelserna till julaftons efterrätt, med JulLotta på tv'n och lagom när det är slut är det Tinas julkök då passar jag på att slå in de sista julklapparna. Sen blir det att anfalla kudden för min del. Maken? Han är på julfest. Straffet blir storstädning hela dagen imorrn när jag jobbar ;)


Kommentarer
Postat av: Leena

Vad blir det för efterrätt?

2011-12-22 @ 21:13:02
URL: http://luunaslife.blogspot.com
Postat av: Mamma

Så fint det blev. Kram

2011-12-23 @ 11:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0