Kvällsbestyr

När jag slutade idag slängde jag mig i bilen för att åka till nya netto (!) hade velat kika lite, alltid skoj, men hann bara springa in till Emmelie och be henne att hämta symaskinen jag lagt undan. Snabbt gick det i kassan, trots massor med folk. Det är bra.

Så ikväll var jag ju tvungen att testa den, gick ber och tittade bland barnens kläder de har vuxit ur. Hittade då Majas dödskalle-pyjamas som var en riktig kamp att plocka bort från garderoben. Tänkte att den kan vi nog göra något åt ;)

Byxorna sydde jag ihop till en kjol som jag sen sydde på tröjan = nygammalt nattlinne.
Muddarna och lite av döskalletyget sydde jag dit på ett par svarta för korta mysbrallor, blev ganska coolt faktiskt. Hör hemma kan hon ju ha det i alla fall. De växer så fort så just mysbrallor är det ont om just nu :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0