Jobbaredagen

Idag är det mastig dag på jobbet, men tar man det bara lugnt så går det alltid. Stänger ikväll oxå, samtidigt som Henke jobbar till 22.30 därför ska lillebror Simon ha kidsen ikväll. De har beställt fredagmys så vi får väl se hur de får ihop det hela. Men det är nog samma sak där, tar de det bara lugnt så går blir det kanon.

Känner mig inte hundra idag heller, huvudvärken ger inte med sig. Igår va det så illa så jag inte ens kunde ta hand om barnen själv. Min älskade ängel kom hem från jobbet till och med. Tur att det löste sig, ännu mer tur att jag tog mig upp ur sängen imorse....
Men man ska inte gnälla, bit ihop eller bryt ihop var det någon som sa till mig en gång. Det stämmer nog. :)

Nu är dags att återgå från lunchen och tillbaka till riktiga livet! Eftersom jag är på jobbet får ni stå ut med att det blir bildfritt ;)

Va gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Mickan

Nä? Vad har du för bot mot röda näsor?! :)

2011-11-18 @ 21:00:45
Postat av: Mickan

Jag vet inte om det är bästa alternativet på jobbet bland ungarna;)

2011-11-19 @ 11:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0