Klistrat fast

Jag har visst fastat här, ordentligt. Kan inte ta mig här ifrån. Sen kommer jag på, det måste jag skriva, det måste jag skriva och det måste jag skriva. Herregud ni måste va urless på mig! Men jag kan glädja er med att imorgon blir det inget, ja eller i alla fall inte före kl. 19 ;) jobb hela dagen lång!

Men lite fler bilder från dagen kanske?!




"Du måste ta på mig också mamma"









Meningen var att Safir skulle komma med, men tyvärr. Sen dog batteriet, så ni får nöja er med mig ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Riktiga små fotomodeller! Sötisar! Kram Mamma

2011-11-24 @ 22:03:37
Postat av: Mickan

Fina är ni allihop! De börjar bli vana framför kameran ser jag, små modeller bägge två. Sötisar!

2011-11-24 @ 22:03:51
Postat av: Anette

Ja så är det nog, men de har inget val ;)

2011-11-24 @ 22:28:26
URL: http://mammaanette.blogg.se/
Postat av: Barns inflytande

Hej!



Hej!!



Härlig blogg!!:)



Vi skriver en kandidatuppsats om barn under 10 års påverkan på föräldrarnas konsumtion i mataffärer. Vi vore väldigt tacksamma för ert deltagande! Tack på förhand!



http://freeonlinesurveys.com/rendersurvey.asp?sid=wtgcfeh150htta2996670

Postat av: Lotta

Sv: Jaa, det måste du verkligen göra! Filmen är helt underbar, så om du har tyckt om dom tidigare så kommer du älska denna :)

2011-11-25 @ 07:12:02
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: Mickan

Eh... Den uppsatsen lär knappast bli godkänd genom att skicka ut enkäter såhär random till folk. Hmm. Liiiite n miss i urvalet där kan man säga.

2011-11-25 @ 15:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0